Szukając nowego sposobu na oferowanie klientom głębi wrażeń z pierwszej ręki, Hyatt wybrał transparentny namiot bańkę stworzoną przez Bubble tents. 

Hyatt to międzynarodowa amerykańska korporacja, która zarządza, a także franczyzuje ekskluzywne hotele, kurorty i kwatery wakacyjne. Jak podaje Wikipedia, według stanu na marzec 2018 roku, Hyatt Hotels Corporation posiada 777 nieruchomości w 54 krajach.

Otaczanie gości wyjątkową troską sprawia, że ich wrażenia są wyjątkowe, a Hyatt jest uznawany za jedną z najlepszych marek hotelarskich na świecie. Troska leży u podstaw działalności firmy Hyatt, a jej motto brzmi: „DBAMY O LUDZI, BY MOGLI BYĆ NAJLEPSZĄ WERSJĄ SAMYCH SIEBIE”.

Będąc jednym ze światowych liderów, Hyatt stale się rozwija, szukając innowacyjnych sposobów na dostarczanie wrażeń klientom. Z tego powodu odnaleźli jedynego producenta dużych namiotów-baniek, który jest otwarty na nowe koncepcje i kreatywne myślenie. Polska firma, która wcześniej stworzyła Giant Snow Globe dla McDonalds, z przyjemnością podjęła wyzwanie stworzenia wyjątkowej mobilnej konstrukcji dla Hyatt.

Hyatt Bubble Tent to mobilne miejsce do medytacji, które gwarantuje wspaniałe uczucie odnowy poprzez zaznanie chwili spokoju. Struktura składa się z dość dużej bańki umieszczonej w jeszcze większej bańce – obie zostały połączone specjalnym tunelem wejściowym. To całkiem niezła koncepcja pod względem izolacji akustycznej, która jest niezbędna w przypadku stacji medytacyjnej. Projekt został stworzony przez specjalistę Polidomes International. Nadmuchiwana bańka została wykonana z wysokiej jakości materiałów, z dbałością o najmniejsze detale, zarówno pod względem bezpieczeństwa, jak i estetyki. Obie bańki zostały wykonane z tego względu z ognioodpornych materiałów PCV. Ponieważ konstrukcja musi być cały czas nadmuchiwana, system jest zaprojektowany w taki sposób, że w przypadku braku prądu namiot opada bardzo wolno.

Przestrzeń medytacyjna wewnątrz bańki ma podłogę o średnicy 7 metrów, więc jest dość przestronna. Otaczająca ją wygodna piankowa podłoga uzupełnia multisensoryczną gamę udogodnień Hyatt.

Transparentna kopuła Hyatt’a pozwala marce zaprezentować w jaki sposób eksperymentuje z obecnymi trendami w dziedzinie spotkań. Duża nadmuchiwana kula firmy Bubble Tents jest idealną kabiną do umieszczenia w strefach wystawowych o dużym natężeniu ruchu, gdzie na pewno będzie przykuwać uwagę. To fantastyczny sposób wystawiania się na targach, będący przykładem unikania przez dostawcę zwykłej prezentacji i zamiast tego próby zanurzenia uczestników w doświadczeniu. 

The first station:

Kopuła medyta Hyatt – targi Frankfurt Messe Imex 2019.

„Stacja medytacyjna Hyatt oferowała wytchnienie od tętniących życiem targów IMEX”

Ogromne wydarzenie branży spotkań i eventów zgromadziło około 14 000 profesjonalistów, którzy po raz kolejny zebrali się na wystawie Messe Frankfurt, aby skupić się przede wszystkim na możliwościach biznesowych i tworzeniu sieci kontaktów.

Stacja medytacyjna, umieszczona w Strefie Odkrywania IMEX, została stworzona nie po to, by informować ludzi o lokalizacjach Hyatt’a, czy nawet je pokazywać, ale po to, by sprawić, że uczestnicy stali się ich częścią. Misją było dostarczenie ludziom wrażeń i dobrej zabawy. Energia, tworzenie wspomnień, to wszystko tworzy przywiązanie.

W pierwszym dniu targów, które odbyły się w hotelu InterContinental, wzięło udział ponad 130 uczestników z ponad 30 krajów, w tym 35 przedstawicieli politycznych i decydentów.





Wyrazy uznania dla @Hyatt za fantastyczną kabinę medytacyjną na # IMEX19 – cudowny sposób na spędzenie czasu podczas pracowitego dnia, wspaniały dodatek do show

Opublikował na twitter by Dyrektor marketingu i sprzedaży DMC Network Aoife Delaney.

Stacja medytacyjna Hyatt’a stała się rozpoznawalną nadmuchiwaną fioletową kopułą, gdzie delegaci mogli się udać na chwilę spokoju. Grupy osób w liczbie dziesięciu na zmianę zrzucają buty i wchodzą do namiotu-bańki na siedmiominutową sesję medytacji z przewodnikiem, odizolowaną od zgiełku IMEX. Cudowne doświadczenie zrewitalizowało uczestników targów do końca dnia. Każdy z nich otrzymał w prezencie pożegnalnym świetną torbę z gadżetami – markowe etui zaopatrzone w jedwabną maskę do spania, zatyczki do uszu w markowym etui i ulotkę z informacjami o marce.

Następny przystanek:

Rodzinne miasto prezesa firmy Hyatt – konwencja Chicago GBTA 2019.

„Bubble tent do medytacji Hyatt’a – jest dostępna innowacyjna aktywność relaksacyjna”

GBTA zamknęło wydarzenie potwierdzając udział ponad 7175 uczestników, w tym ponad 1400 kupujących, co czyni tę edycję GBTA Convention największą w historii i jednocześnie sprawia, że konwencja jest jednym z największych zgromadzeń specjalistów branży turystycznej na świecie.

Jednym z prelegentów był prezes i dyrektor generalny Hyatt Hotels Corporation – Mark S. Hoplamazian. Najbardziej szanowani liderzy branży podzielili się swoimi wyjątkowymi poglądami na dzisiejsze otoczenie biznesowe i prognozami możliwości, jakie czekają branżę w przyszłości. Posiadając swoją siedzibę w Chicago, zajmowali się palącymi problemami branżowymi, w tym doświadczeniami klientów, lojalnością oraz rekrutacją i utrzymaniem najlepszych talentów w dzisiejszym konkurencyjnym świecie.

Odbyło się ponad 170 paneli edukacyjnych, oferujących specjalistom do spraw turystyki na wszystkich poziomach więcej niż kiedykolwiek możliwości nauki, aby pomóc im w rozwoju kariery i ulepszeniu programów podróży. Tematy paneli edukacyjnych obejmowały najważniejsze problemy branży turystycznej, w tym obowiązek opieki, technologię i innowacje, zamówienia publiczne, zrównoważony rozwój i wiele więcej.

Miejsce do medytacji Hyatt to bardzo kreatywny pomysł, naprawdę wyróżnia się spośród innych, w których uczestniczyłem. To przestrzeń, która naprawdę zachęca cię do otwarcia się na nowe koncepcje i kreatywne myślenie.”



mówi kupujący z firmy ISA CTEEP

Nowoczesny wygląd bańki medytacyjnej Hyatt był dużą atrakcją, z powodzeniem przyciągając wielu zainteresowanych odwiedzających. Będąc doskonałym dodatkiem do pokazu, duży namiot-bańka zapewnił uczestnikom wyjątkowe wrażenia i stworzył wspomnienia, do których na pewno będą chcieli wrócić.